Thursday, 22 December 2011

TeMaN Ku kEtIkA aKu GeMBiRa, sEDiH, BeRmaSaLaH N sEbAgAinYa...

selamat bertemu kembali...
kali ini aku nk share smething tntg sape teman yg paling bermakna dalam hidup aku...
org kata " berkawan biar beribu...bercinta biar satu "  ok...aku terima kata org 2..tp skrg ni..aku mencari cinta yg benar2 tulus n jujur utk menerima aku...
aku sedar siapalah diri aku untuk mendapat seseorang yang benar2 sempurna dalam hidup aku...tp insan yang aku ada sekarang ini adalah insan yg amat aku syg sampai bila2..
bagi mereka yg nak kenal dgn aku...u all kenalah hormat insan yg ku syg ni...kerana dialah tempat aku ketika aku gembira, sedih n mempunyai pelbagai masalah selain daripada family aku sendiri...
insan yg aku maksud kan itu ialah ( abg meow)...huhuhu...aku senang dgn cara dia...aku hargai kasih syg dia pd aku...aku hargai segala perhatian dia pada aku...n aku hargai segala2nya dari dia...usia perkenalan ku dgn dia dah hampir 5 tahun n alhamdulillah ibu, ayah n adik beradik ku yg lain dah pun mengenalinya...bermula dgn status abg kelana pergi kepada abg angkat....dan kini...( no komen...) yg pntg aku mmg syg kt dia sngt2...kali ini aku hanya nak bercerita tntg dia kerana dia lah insan yg aku mksd kn itu...2 abg meow terima kasih bnyk2 ye...5 tahun perkenalan kita adik hargai kesemuanya....cuma 1 je...ngat ape yg adik pesan kt abg ye.....hehehehhehehehe......dah ngat 2..duk diam2 je tau....

ok, chau dulu.....dadaaaaa......

1 comment: