Wednesday, 21 December 2011

aKu bUdAk keChIk...


  halooooooooooooo ha....!!!!
upsssssssss.............assalamualaikum.....2 lebih baik kn..heheeheheheh....
nape aku cakap " aku budak kechik "??? jawapannya senang je..sbb aku mmg kechik...umr je dah...bla3...tp fizikal aku mmg kecik...tapi, jgn pndg sebelah mata je tau budak kechik ni....
by the way, aku seorang budak kechik yang suka melawak n bnyk bercakap
bg aku...kalo 1 ari aku dah blh wt org happy,. 2 pun dah blh wat aku happy. x kira la mcm mne sekali pun aku nak happy kn org 2...lg 1 aku ni mmg suka bercakap...kalo bkk je 1 topik yg menarik aku akn mula bercerita...sbb kdg2 topik 2 ada kena mengena dgn hidup aku...lg 1 aku suka bg pandangan kt kwan2 aku kalo depa ada masalah...sbb aku nak mengurangkan bebanan masalah yang kawan aku hadapi...n aku x suka tgk kwan2 aku bersedih....walaupun aku sendiri tgh ting tong..
namun kechik2 aku...aku bersyukur kerana ada insan yang menyayangi diriku n aku pun syg sngt2 kt insan 2...kerana dia aku sentiasa tersenyum sehingga ke hari ini....terima kasih abg...
heheheehhehehehe...sekian terima kasih....nt cter bnda lain plak ea..
sebab...takut u all bocan.....k, mmmmmmmuuuuuaahhhhhhhh...

1 comment:

  1. ini lah seraba sedikit sambungan kisah hidup aku...bnyk lg..tgu la ye..

    ReplyDelete