Thursday, 22 December 2011

KePaNtAnGaN DaLaM HiDuP AkU


 KAT SINI ADA BEBERAPA PANTANG DALAM HIDUP AKU YG U ALL KENA TAHU....
( TAPI KALO U ALL RASA APA YG AKU TULIS NI MENGADA2....TERPULANG LAH..SBB ITU LAH AKU)

  • aku x suka org yg x hormat kn org tua...
  • aku x suka org yg mengabaikan org tua...
  • aku x suka org yg ckp besar...
  • aku x suka org yg memburukkan org lain n menghina org lain...
  • aku x suka org yg suka ckp belakang...
  • aku x suka org yg biadap n x hormatkn seorang wanita...
  • aku x suka org yg menipu...
  • aku x suka org yg bermuka2 n pandai pura2....
  • aku x suka org yg membodek utk kepentingan sendiri....
  • aku x suka org lelaki yg x matang...
  • aku x suka lelaki yg merokok ( paling pantang dalam hidup aku kalo nk berkawan dgn aku)
  • aku x suka lelaki yg miang...
  • aku x suka lelaki yg suka nk amik kesempatan..
  • aku x suka lelaki yg suka mendesak...
  • aku x suka lelaki yg budget machoo....
  • aku x suka perempuan yg gedik x kena tempat...
  • aku x suka peempuan yg budget cantik...( sbb tindakan diorang akan memalukan kaum wanita)
  • aku x suka org yg terlalu nk bolot sesuatu bnda...
  • aku x suka org yg kedekut...(terutama dari segi ilmu)
  • aku x suka org yg suka buat2 cerita n tokok tambah cerita...
  • aku x suka org yg suka menyalahkan mak bapak kalo aku ada wat salah...
  • aku x suka kena ganggu lebih daripada kul 11 malam...
  • aku x suka wt sesuatu benda 2 dipaksa n terburu2...
haa...ni lah antara pantang2 aku yg perlu u all tahu...mmg nmpk mcm men2..tp bg aku bnda2 ni amat penting....so...jgn slh tempat utk cari pasal dengan aku ye....hehehehehe..bg yg dah faham aku..terima kasih bnyk2...yg x faham aku lg...terpulang lah....

5 comments:

  1. gedik kalau kena tempat tu yg camna eh?

    ReplyDelete
  2. kalau kena tempat x lah hairan sngt..tp ni gedik x bertempat....ayoyo...wat malu saja kaum hawa...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Shalisa....sayang kt sape ye...

    ReplyDelete