Tuesday 4 September 2012

Aku Dan Dunia ku

Siapa kata wanita tidak mampu untuk melakukan apa yang lelaki lakukan. sebab itu jangan sesekali memandang rendah pada golongan wanita. Walaupun video yang u all tengok ini tidak sehebat kumpulan lelaki mahupun kumpulan wanita lain...namun aku bangga dengan mereka kerana dengan berkat kesungguhan dan kegigihan mereka kumpulan ini masih bertahan. aku tak malu nak tunjuk kepada orang ramai kerana aku tahu mereka boleh untuk lebih maju....sebenarnya banyak lagi lagu-lagu yang boleh mereka mainkan, cuma video ini akan aku upload dalam blog aku sebab x semua orang boleh mainkan alat muzik sambil berselawat terutamanya pada golongan wanita. terpulang u all nak cakap apa, tetapi cuma 1 aku nak katakan " Aku Bangga Dengan Mereka dan Aku Bangga Menjadi Sebahagian Daripada Mereka "

Selamat Menonton....





No comments:

Post a Comment