Tuesday 21 February 2012

SuAmIKu ! AyAhKu!

suamiku ! ayahku !
apelah yg patut aku laku kan bila suamiku! ayahku! Oh! tidaaaakkkkkkkkk....tapi itulah dilema seorang perempuan yg harus dilalui.
kisahnya bermula mcm ni..1 ari, aku kenal dgn seorang lelaki n aku x dpt nak detect berapa umur dia sbb dr segi  personalitinya lelaki ni nmpk muda n bila di tanya umur, dia ckp umur dia dlm lingkungan 30- an je...huhuhu...ok la 2 kn kalo 30- an...makin lama, perkenalan ku dgn dia semakin mesra n aku berasa senang dgn dia...di pendekkan cerita, 1 ari tu, dia cakap dgn aku nak masuk minang aku. perghhhh!!! terkejut gila kut..n dia suruh aku tanya kat parents aku, blh xkalo dia nak masuk minang...huhuhu...kalo aku x bg tau pun, confirm2 ibu n ayah aku x kn bg...tp x dinafikan, aku rasa senang bila berkawan dgn dia...
tiba-tiba! 1 ari aku dpt tau umur dia 44 tahun...hahahahhaha....terkejut gila kut..ape tak nya, umur dia lebih kurang dgn ibu aku cuma muda 2 tahun je dr ibu aku...n tua ayah aku beberapa tahun je...OMG!!!!
kini aku berada di dalam dilema utk meneruskan perkenalan aku dgn dia...yela, cuba u all bayang kan kalo dia jd SUAMI aku.. n dalam pada masa yg sama dia dah mcm AYAH aku disebabkan faktor umur dia tu, walaupun ramai org cakap usia x mengenal siapa..tp x semua org blh menghadapinya...arrrrrggghhhhhh....tidaaaaakkkkkk........


( untuk pengetahuan semua, cerita kat atas ni bkn jd pada diri aku...tp pd seorang hamba Allah yg aku kenal...cuma nak share je dgn u all...n nak tau gak pe yg u all akn wat kalo perkara mcm ni jd pada diri u all...jgn marah ye..hanya sekadar hiburan n pengalaman dr org lain.....)

No comments:

Post a Comment