Monday 16 April 2012

KeRjA AkU mAsA cUtI bArU2 nI

yuhuuuuuu.....lama x update blog ni...al-maklumlah sibuk ckit....
kali ni aku nak story ckit ape yg aku wat sepanjang cuti aku seminggu yang lepas start 5 April - 15 April...
jadual harian akk sibuk ckit...ape tak nya mcm2 yang aku wat masa cuti ari 2...tp aku rasa seronok sbb dapat timba pengalaman n terkenang kan masa aku sekolah dulu...
ok, aku mula story ea...sepanjang cuti aku sibuk dgn wat esaimen tentang warga emas yang mana aku perlu mencari seorang warga emas yang bermasalah...tp Alhamdulillah, akhirnya aku berjaya berjumpa dgn seorang warga emas yang mengalami penyakit nyanyuk...sebelum ni aku x pernah berhadapan dgn warga emas yang ada penyakit nyanyuk...walaupun pertemuan aku dgn atok 2 amik masa yang singkat, sekurang2nya aku dapat juga merasai kerenah warga emas yang ada sakit nyanyuk...dr situ aku dpt pengalaman baru yang mana aku secara x langsung telah mengusulkan masalah atok ni kt JKM....ha! bkn Jabatan Kesihatan ea...tp Jabatan Kebajikan Masyarakat...aku rasa bersyukur sngt2 sbb dpt tlg atok n penjaganya...
ok...dalam aku wat esaimen tntg warga tua 2...aku juga melibatkan diri dlm melatih budak2 kawad sekolah aku sbb mereka ada pertandingan kawad kaki...dlm bnyk2 badan uniform 2...aku lebih tumpukan perhatian pd unit uniform pengakap sbb masa aku form 6,bnyk kenangan manis aku bersama dgn mereka...tp, paling x bestnya muka aku berbelang blik sbb masa latih diorang kawad 2 cuaca panas bebenor..tp x pela, yg pntg aku puas hati....
ok...masa cuti ari 2 gak..aku libatkan diri aku dengan kumpulan wanita yang mana aku bersama dengan sekumpulan ibu-ibu, dan adik-adik buat persembahan masa majlis perasmian program bestari kraft kreatif yang dirasmikan oleh YB kt tmpt aku...syukur Alhamdulillah semuanya berjalan lancar....








ha..ni la gambar budak2 aku yg khusyuk duk belajar kawad...muka2 ni la yg bnyk kena marah dgn aku..hehehehe...sory ye adik2...

No comments:

Post a Comment