Friday, 23 March 2012

Erti Seorang Teman

antara cinta dan sahabat...siapa yang akan ku pilih..bagi aku, sahabat lah yang paling penting sebab biarlah cinta itu datang dengan sendirinya dan bukan di cari...bermula hanya sebagai kawan, kini aku tahu apa itu kawan yang sebenar...aku rasa bersyukur sangat-sangat sebab ada kawan2 yang betul2 memahami aku, dan kini aku tahu siapa kawan yang x boleh dijadikan sebagai teman. aku x perlukan kawan yang banyak sakitkan hati aku, tapi aku perlukan kawan yang baik kepada aku kerana kawan itu lah yang akan menjadi sahabatku. walaupun lepas ini aku susah nak jumpa diorang tapi aku x akan pernah lupakan diorang...







walaupun mereka " SITI NORIZAN MOHD ASRI, WARDAH, SURIA KASANDRA, SURYA KASIH, KAK KUYAH" x ada kat dalam gambar-gambar ni..tapi u all tetap kawan saya yang saya sayang sampai bila2...

2 comments:

  1. ingatlah... kawan yg baik itu sukar dicari,
    kawan senang tu senang je nak cari

    ReplyDelete
  2. betul la 2..tp nk cari kawan yg betul bernama kawan 2 sngt susah....

    ReplyDelete